Tuesday, July 9, 2013

Låst bloggen.

Så har jag då 'avslutat ' den här bloggen.. åtminstone för offentliga ögon. jag funderar på att fortsätta skriva för min egen skull.. för jag saknar det lite och jag måste säga att det är otroligt kul att gå tillbaka och kolla, vad ma gjort och vad som hänt.. jag har så vansinnigt uselt kom ihåg ju..
Kör en kort sammanfattning om vad som hänt sedan sist.
Har haft besök av Frans och hans familj. Mina föräldrar, hans pappa, och syster med familj var hemma hos mig och vi käkade grillmiddag och hade hur trevligt som helst. Nisse stannade över helgen och vi åkte för att kolla på när Amanda spelade fotboll i Bovall och kungshamn.

Under veckan var det jobb och sånt som gällde..
Så får jag den fruktansvärt tragiska nyheten att jennys pappa dött. Sittande hemma vid köksbordet..pang, bom bara.. Vansinnigt fruktansvärt..
Jag har lovat baka bullar och hjälpa till vid minnesstunden för honom nu till helgen..

Helgen som gick var det fest som gällde. Fredagen var lugn, fikade med kompisarna på snäckan innan vi åkte hem och fixade med packning o sånt.
Fröet lämnades hos mormor o morfar och jag åkte vidare till varberg för att gå på sommarfest hos Frans vänner Max och kajsa. Urkul att träffa hans vänner och de var verkligen supertrevliga allihop.

Nu är det sista jobbveckan innan semester som betas av. jag och pappa håller ställningarna. Solen skiner och det är underbart väder så det är inte utan att man längtar hem..
På fredag kommer Anna och marcus för vår årliga träff. Ska bli mycket trevligt..även om jag måste lämna på söndagen i några timmar..

No comments: