Wednesday, March 7, 2007

Start!

Första inlägget i min nya blogg!
Nu ska jag minsann komma igång att skriva en massa intressanta, ointressanta, smarta, fåniga, trevliga, arga, snälla, glada och ledsna inlägg. Precis vad jag känner för, right here right now, lixom.
Jag går ut lite soft och börjar med ett gladinlägg: Igår var jag hos frissan. Och jag blev grymt nöjd! Apade efter Poshfrillan direkt hon klippt sig, men eftersom jag har sämsta tänkbara utgångsläge med supertunt mesigt hår, så jublade jag väl inte över resultatet direkt... Så nu satte jag i lite extensions framtill o fixade till det. Nu har jag äntligen en frisyr. Inte bara lite fjunigt hår på skallen, och det känns bra. Riktigt bra.
I mitt lyckorus sprang jag på ett par röda ballerinaskor som jag bara var tvungen att köpa!! Ska se om jag kan klura ut hur man lägger upp bilder härinne på raringarna.
Inte nog med all denna lycka , det var ju tisdag o min favvo, elakingen House på tv på kvällen!!
Ja det var en glad dag igår!

No comments: