Monday, May 7, 2007

Vad i...

Tillbaka från Danmark. Hade en väldigt trevlig resa måste jag säga!! Drack en massa öl o några groggar och åt väl ca en miljon kcal i Toblerone... Trots traumat med att tränga mig i bikinin för första gången i år. Jag är nog bra på att förtränga jobbiga saker verkar det som...
En annan otrevlig incident utspelades dock på Stena båten. Jag står i godan ro och väntar på svägerskan, kikar runt lite på folk o så där som man gör när man väntar på någon och inte har en drink eller en cigg i handen.
Plötsligt kommer det fram en kille i 30 års åldern till mig. Han ser nykter och städad ut, han säger på ganska grov göteborgska:
- Fyyyy faaaaaan, dig skulle jag vilja knulla!
Jag blev fullkomligt chockad och förbannad. Vad ända in i....
- Jaha, och jag skulle vilja skalla dig, men jag tror vi får hålla oss båda två. säger jag ilsket.
Han skrattade till och sa:
- okej.
Så vände han sig om och gick...
Jag stod kvar med lite gapande mun och höneskinn på armarna, fy vilken läbbig typ.
Vad kommer det sig att jag får sådana kommentarer? Vad är det som gör att jag attraherar en jäkla stalker? Varför dras sådana knäppa typer till mig?? Arrgghhhhh.
Från och med nu önskas enbart normala, trevliga, roliga, smarta, snygga och ekonomiskt stabila, män göra sig besvär. Ni andra kan låta mig vara ifred, har fått nog av freeloaders och otrogna sketskallar!

No comments: