Monday, May 14, 2007

Fullt upp!

Ojoj, tiden går fort när man har roligt!!
Vårruset gick alldeles utmärkt bra. Jag joggade minsann hela biten!! Tjihoooo. Trodde jag aldrig att jag skulle orka så otränad som jag är, plus att knät ju vart paj men verkar må bra igen ju. Roligt!! Inte kände jag mig döende heller!
R är på som bara den, ringer minst en gång om dagen o dyker upp titt som tätt. Hmmmm... Lite tröttsamt om jag ska vara ärlig, eftersom jag inte är intresserad så...
Jag kom mig iaf ut o svirade lite i helgen!
Efter många sms fram och tillbaka blev det bestämt att jag skulle komma till K innan krogsvängen, vänta på kompisen som hämtade mig där vid 22 tiden och sedan återkomma efter krogen.
Söndagen vart också trevlig. Vaknade i armarna på K, fick frukost serverad, tog en lite promenad o sedan slocknade jag en stund på soffan och väcktes till en härlig måltid igen. Ahhh, det där kan jag vänja mig vid!

No comments: