Friday, April 27, 2007

Jag har en stalker på halsen!

Hjälp....
Var ju ute o herjade i fredags. Träffade en snubbe som jag umgicks med under kvällen och hade mkt trevligt. På lördagen stämde vi träff och det var oxå trevligt, men jag kände att det inte var mer än så. Han smsade en massa fina saker till mig om hur betuttad han var i mig, hur fin jag är osv. Jag svarade och Tackade så mycket men tyvärr är jag inte intresserad. Han frågade varför. Jag svarade att det inte klickade helt enkelt, tyvärr. Trodde det var klart med det där men ack vad jag bedrog mig... Han smsar flera gånger om dagen. Jag har inte svarat, vill ju inte "uppmuntra". Han skriver att han vill jag ska ändra mig o han är helt till sig över mig o han kan inte sluta tänka på mig osv. Detta från en människa jag träffat två ggr.
Nu börjar det bli tröttsamt. men det blev lite läskigt när jag kom till jobbet och i min mail fanns ett mail ifrån honom. HUR I HELA *** har han fått tag i den???
Värsta djupingmailet om hur man ska försöka se positivt på livet även vid motgångar osv.. Ok, now you´re scary.... Jag svarade inte.
På fredagen när vi träffades o pratade sa jag att jag skulle gå ut på ett visst ställe hemma i "min" stad för att det är klassträff.
Igår fick jag sms om att han tänker komma dit....
Nä fy faaaaan.... Har försökt att köra den tysta taktiken och hoppas på att han skulle ge upp, men nu får jag väl bita ifrån eller?
Tycker det här är otäckt jag...

No comments: