Saturday, June 9, 2007

Mera njutning

Torsdagskvällen spenderades på en klippa vid havet med en engångsgrill, lite mat, en flaska vitt o en mycket klämbar K! Najs!
I fredags fick jag se att mina skattepengar satts in på kontot. Snacka om trevlig överraskning!!
Jag åkte raka spåret till köpcentrat för sätta sprätt på lite stålars. Bestämde mig för att inhandla två par skor jag spanat in. Men besvikelsen blev stor då båda var obekväma. Skit oxå. Åkte minsann därifrån utan några skor...lite utav ett trauma faktiskt..
Jag fick iaf hämtat ut min mobil som vart på service i två månader!! Kommer hem o märker att den fortfarande är paj... jävlar!!
Men allt detta tråkiga var som bortblåst efter en stund då K dök upp.
Vi grillade i min trädgård, drack öl o mätta o goda tog vi en promenad i solgasset o minsann om vi inte hamnade på en liten fest hos kompisar. Trevligt värre. Där buggades till 34an, sjöngs för full hals till ABBA o strupen fuktades med rödtjut.
Jag o K yrade hemöver i natten, fäktandes med sisådär en miljard knott o mygg.
Idag har jag spenderat några timmar på stranden i solen o nu är jag en föredetta blåmanet och istället en aning krispig i hyn...
Bikinin stramar oroväckande. Kroppen förbränner alltså bara alkoholen men kalorierna tas upp ändå på något sätt. Förbaskat oxå.

No comments: