Monday, November 5, 2007

Mera kalajs

I lördags var familjen hemma hos mig på middag och firade min födelsedag.
Kanontrevligt vart det. Vi åt tacos som brorsdottern önskat sig, kyckling fajitas, varm citrussallad m glass och tillhörande goda drycker.
Jag kom isäng vid 00,30 och resten av natten trooriserades jag av den där jäääävla stalkern igen.
Jag trodde att han gett upp vid det här laget men icke. Jag fick SEX sms under natten, det sista vid 4,45. Vid det laget tuggade jag fradga och stirrade upp i taket med näsborrar som stora kratrar i nyllet. Med knutna nävar fick jag tvinga mig själv att inte skriva och be honom stoppa huvudet i arslet. Men nope, jag har lovat mig själv att inte gå på den.. jag ska INTE svara på hans sms. Det gjorde jag i början och då blev det ju tusen gånger värre med fyrtioelva följdfrågor och lika många "hallååå, kan du inte bara svara på min fråga" "snälla" Och jag slet mitt hår och rökte fyra paket cigg på raken. No, been there , done that.

Nu tuggar jag tuggummi som fan i stället för att röka. Käkmusklerna är det enda som tränas rejält på min kropp. De är tamigfan stenhårda! Jaws of steel. Tänk om man kunde transplantera dem till röven. Hade iofs blivit en väääldigt liten röv.

4 comments:

Sandra said...

Men vad är det för jäkla miffo du har efter dig? Har han varit stalker länge? Hota med polisanmälning, oftast brukar det hjälpa mne du har kanske alla redan försökt med det.. Kram iaf o tacos e mums:)

Mirijam said...

Oj oj oj, vad jag skrattade åt del II i inlägget, jag så liksom en liten liten röv med ihopbitna käkar och vassa tänder där bak. Ja, roligt iallafall.

Hoppas du slipper idioten i fortsättningen.

Charlies mamma said...

Men hallå, inte den gamla Stalkern jag tänker på eller???? Isf har han stora issues med sig själv o livet!Kalajset lät najs och du berätta hur du gör citrussalladen, pliiis!
Kramis till dig

Linda said...

Sandra: ja det är verkligen att miffo... usch. Har inte hotat polisamnäla, men fortsätter han så jävlar..
Mirijam: Nu började då jag att skratta. Jag hade inte tänkt att flytta med tänderna iofs men... kanske är bra ifall stalkern får för sig att hälsa på. Suprise mother fucker!!!
Therese: Jo the one and only... Japp, mannen har big issues, det är helt klart.
Citrussalladen finns på recept på Arla.se, men så här:
skala clementiner, apelsiner, grape, blodgrape / blodapelsin. Filea bort så mkt som möjligt av det vita grejset från grapen så det inte blir så beskt. Skiva eller klyfta, lägg i ugnsfast form, strö över kanel och kardemumma och ringla (mörk)sirap över. In i ugnen på grill i 5-10 minuter, så det blir varmt. Servera med vaniljglass. Jag åt resterna med vaniljkesella. MUMS!!!
Puss o kram på er!!