Friday, November 30, 2007

Så typiskt!

Nu till helgen är jag bjuden på inflyttningsfest / 30 års kalas till Line och Robert. Buffé, fri alkohol, en massa människor jag inte känner. VILL GÅ DIT!!!
Jag är oxå bjuden på 40års fest till Jonas. Snacks, tårta, sprit, Jonas grymme musik, alla mina närmsta vänner. VILL GÅ DIT!!
Jag är oxå inbjuden på Julbord. Övernattning på hotell, en jävla massa mat (ja, det brukar ju liksom vara det på julborden), fri sprit, dans, trevligt umgänge och en smarrig hotellfrukost att se fram emot. Redan tackat ja, kommer att åka dit alltså.
Varför i helvete händer allt på en och samma helg?? Jag har ju ugglat i min soffhörna otaliga helger utan att ha en enda rolig grej att hitta på!
Damn!

1 comment:

Charlies mamma said...

hihi ojoj vad mkt skoj du var bjuden på...*avis* då är det ju verkligen inte lätt att välja, dessutom kan man ju grubbla över vilken fest som kommer bli mest skoj hur länge som helst. Jag tror du kommer få kanon på julbordet, sååå nice med hotell överhuvudtaget ju!! HelgKram på re o du ta hand om dig!!!