Wednesday, November 28, 2007

Shopping

Yesss. då var det dags igen!! Jag måste ju fylla på i garderoben med jämna mellanrum med lite nya svarta kläder. Igår kom jag hem med tre nya långtröjor/klänningar. Två svarta och en mörklila minsann. Den riktigt sticker i ögonen där den hänger i garderoben. Får väl se om den kommer att användas. Lite härligt krimskrams blev det oxå. Jag hittade en sketasnygg paljettklänning, men den fick hänga kvar på galgen. Jag passar verkligen inte i A formade kläder. Stora boobs, stor hängröv, ja, att det finns en midja är det ju ingen som ser när tältet sträcker sig från de två fetaste punkterna utan att svänga inåt. Himla synd för det är snyggt på brudar med små bröst o små rövar. Däremot glömde jag kolla efter julklappar som faktiskt var en stor del av anledningen till min shopping från första början.
Aja, det är inte jul ännu.
Men det är ju 1:a advent till helgen, och detta ska firas med årets första julbord! Jävlar vad gött!
Herregud, då måste jag ju åka o shoppa något att ha på mig till det! Nya skor oxå kanske...

1 comment:

Mirijam said...

ja! nya skor! det är du värd!