Wednesday, October 22, 2008

Halleluja!

Igår kväll möblerade jag om i mitt sovrum.
Numera står Dantes säng vid fotändan på min.
Jag kände att jag inte skulle klara så många fler nätter med så få timmars sömn och var tvungen att prova något annat än så som vi sovit hittills.
Jag lade Dante att somna med flaskan i sin säng och det gick jättebra!
Men, det har det gjort i min säng innan med. Problemet är ju att han vaknat efter bara ett par timmar.
Han somnade vid 21 tiden.
Jag somnade vid 23,30 tiden.
När jag hörde honom gasta lite kollade jag direkt på klockan: 02,57.
Jo jädrar! Så skööönt!
Jag lyfte över honom till mig, han fick amma tills han slocknade igen, kanske tog trekvart eller så, sedan lyfte jag över honom till sig igen.
Han tjoade några gånger men bara kort och så verkade han somna om ända fram till 06,45!!!
Jag ber till högre makter att detta inte bara var en engångsföreteelse, det hade vart underbart!!

No comments: