Saturday, July 11, 2009

Fabulous fredag

Det blev en spontan filmklubbskväll igår.
Igår serverades det en skräckis till chips, pizzaslicear och vinet.
"Barnhemmet" hette filmen. En spansk rysare från 07 som var riktigt bra.
Jag kände mig makalöst lyxig när jag hoppade i taxin kl 2.30 för att åka till mitt hotellrum och sova!
Jag gosade ner mig i den sköna sängen och det tog inte många sekunder innan jag låg med uppspärrade ögon och hyperventilerade över något ljud jag hört som påminde om den läskiga filmen.
Det tog en bra stund innan jag somnade och det blev inte många timmar innan de andra gästerna slamrade i korridoren och väckte mig.
Upp o hoppa, fiffa åkerspöket och gå ner för att inta en maffig frukost.
I vanlig ordning åt jag enorma mängder innan jag var nöjd.
Hämtade upp kompisen och tog en tur till de andra vännerna på "Freds värld" för lite shopping och en kopp.
Nya gummistövlar och en t-shirt till fröet fick åka med hem.
Nu ska jag snart försöka få flingan att ta en lur så jag kan vila ögonen en stund.
Ikväll blir det takmålning i det fördömda.

No comments: