Sunday, July 19, 2009

Rajriraj

Lördagskväll var lika med partykväll!
Jag lämnade sonen i tryggt förvar hos mormor den underbara och fantastiska, och gav mig av mot detta stora event.
Havsbadet fick besök av oss, ett bänne på 12 kärringar.
Jag hade så himla kul och blev riktigt förvånad när AC sa att klockan var 3 o det var dags att klämma ner en hög med pommes innan taxi hemåt.
Jag var fullkomligt ödelagd i morse.
Redo att kasta mig framför vilken framrusande kula som helst bara lidandet var överstökat.
Jag hämtade sonen lagom till lunch och åkte för att pressa ner ännu mer kalorität föda.
Så handlade jag två solsängar innan det bar av hemåt igen för att montera dem.
Kom hem till ett hus i kaos.
Mormor, underbar och fantastiskt, och mitt frö, bedårande och vild, har dansat på bordet när generalen har vart borta.
Härligt att se!
Solsängar monterades och ställdes på plats, en bautaportion glass smekte bort en gnutta huvudvärk, storstäd av kaoshemmet och en pizza för att jag var så jävla redig.
Nu borde jag klippa gräset men det är sent och regnet hänger i luften.
Jag får skämmas.
Igen.

No comments: