Monday, January 30, 2012

Fix

Vi var ju och köpte skåp till tvättstugan.
Skåpet behövde modereras lite då det blir för trångt att ha det som det är, så jag sågade av ungefär 10 cm på djupet och då rök ju skruvfästena därbak, så vi satte ihop med vinkeljärn istället. Funkade ju lika fint det.
Dante studsade brevid och ville hjälpa til såklart. Han e hur duktig som helst så han fick både skruva och borra, med lite assistans, till hans stora lycka.
Dammsuga sågspån klarade han helt själv.
Vi glömde låna med oss sticksågen från pappsen så vi får fortsätta ikväll med att såga ut för rör och sånt pill..


Jag köpte även skåp till köket som ska levereras idag så igår röjde jag ur det som ska bytas ut.
Så fick jag ett ryck att möblera om i Dantes rum. Då var klockan halv tio.. Typiskt mig att sätta igång sådags...

No comments: