Tuesday, January 24, 2012

Nej, jag har inte gått och dött..

..men jag har varit alldeles vansinnigt oinspirerad vad det gäller att skriva rappa, läsvärda inlägg här på bloggen.
Ja, rappa har de kanske aldrig varit, kanske inte läsvärda heller för den delen men jag har åtminstone plitat ner några rader med jämna mellanrum..Nu går det trögt.
Men det mesta har känts trögt ett tag nu, hänger väl ihop det där
Livet har börjat återgå till det normala efter julledighet och långhelger och det är så himla skönt.
Jag är inte typen som klarar att gå hemma och göra ingenting, så är det bara.

I lördags åkte vi till IKEA och handlade skåp till tvättstugan. Nu jävlar ska det sista göras där! Ska bara införskaffa lite dörrfoder och distanser, men nu är det dags!

Jag köpte även skåp till köket, så nu är det även dags att dra igång minirenoveringen där. Ett överskåp ska bort så att det öppnar upp lite, taket ska målas och ett skåp ska bytas ut till att börja med. Ska klura på om jag ska byta ut köksbordet mot ett barbord oxå... vi får se.

I lördags kom även snön tillbaka! Wohooo! Hela söndagen spenderades med bästa vänner i pulkabacken. Vi körde snowracer så håret stod rätt ut, käkade korv och fika i solen i backen innan vi knatade hem till Therese för att fika ännu en gång innan vi åkte hem, helt slut båda två.







No comments: