Thursday, January 26, 2012

Första passet avklarat

Vi skulle ju invigt barnpassningen på gymmet i går, men Jennys bil havrerade lite så vi fick ändra planerna. Jenny, aka 'inga problem', tyckte att jag skulle lämna mitt frö hos dem och åka till gymmet själv istället.
Ja...okej då.
Så jag lämnade en själaglad Dante hos en lika glad Lucas för bus och lek och gav mig av.
Det var ju första gången jag skulle träna själv där så jag fick väl inte till ett superpass precis, men svetten rann och det känns i le derrière idag. Precis som det ska va. Underbart att vara igång igen!
Hämtade fröet som motvilligt slet sig från pulkabacken och kompisbus.
När vi kom hem var vi båda trötta och slappa så vi lyxade till det med att ta in kvällsmaten till tvsoffan där vi kollade barnprogram och jag borrade ner näsan i barnanacken.
Bästa doften som finns.

No comments: