Wednesday, January 25, 2012

Tonårsröv- here I come!

Okej, okej kanske jag inte ska överdriva, men jag ser en ljusning på hängrövshimlen.
Jag skaffade gymkort igår.
Det första på.... fyra år.
Holy cow! (som man förövrigt börjar likna efter fyra år på sofflocket)
Jag hann vara incognito på gymmet tills jag fyllt i halva kontraktet vilket tog sisådär tio minuter om man räknar skrivarkrångel.
Så hörde jag mitt namn ropas ut och ser man på, där sitter Jenny med blossande kinder, nytränad och fräsch!
'Babbel, babbel och barnpassning finns ju vissa tider, som imorgon o jamen då tar vi med oss våra frön och testar' och vips så har jag bokat upp mig för ett gympass. Najs!
Nu håller vi tummarna att Dante och Lucas tycker det är kul i barnpassningen en stund så att vi mammor kan fila på tonårsröven.
Jag är grymt peppad!

No comments: