Tuesday, June 5, 2012

Från fredag till tisdag i ett svep

Jag slutar aldrig att häpnas över hur fort tiden går...
Helgen rusade iväg som vanligt.
Fredagen spenderads först med vänner och sedan i trädgården.
Lördagen bjöd på jättemysigt barnkalas innan det bar av till Brastad och middag hos bästa vänner.
Härligt.
På söndagen var det till att kliva i arbetsbralla och ta tag i trädgården som såg ut som ett sabla slagfält efter grävare, minidumpers, stubbfräsare och allt vad det är som kört runt därute.
Alla plattor är nu på plats och ny yttertrappa är byggd. Jag blev jättenöjd! Så fint!
Nu ska det bara läggas svartvit sjösten runt några buskar så är det helt klart att pyntas och göras iordning.
Nu vill jag ju ha nya möbler och sånt med men, jag får nöja mig med det jag har i sommar iaf.
Var overkligt trött på kvällen med huvudvärk och magont, sov skitkass och var en jäkla zombie när klockan ringde måndagsmorgon.
Åkte till jobbet men stannade bara i några timmar innan jag åkte hem med min onda mage och värkande skalle.
Sov bort några timmar på dagen och kände mig bättre igen, tillräckligt bra för att åka till Lysekil på filklubbskväll med bästa tjejerna.
Kvällen bjöd på en himla massa skratt och lika mycket tårar, djupsnack, flams och så film förstås.

1 comment:

Sandra said...

Va skönt att det blev bra! O skönt att bli av med alla maskiner kan jag tänka mej :)