Wednesday, September 19, 2007

Dunder och Brak

På vissa av de goda halstablettspåsarna står det en varningstext:
”Denna produkt innehåller sorbitol som kan ha en laxerande effekt.”
Det där ska man ta på allvar…
Det borde stå något om att det ger gaser också...
Som grädde på moset, eller gasexplosion i min egen pipeline, har jag idag en rejäl portion med Chili con carne i matlådan.
Jag borde ju få en medalj för det briljanta matvalet just denna dagen.
För att stapla jävligheterna på hög så ska jag spendera natten hos K…
Får väl förvarna honom om att bita tag i täcket och hålla sig fast i sängramen, om han inte känner för att blåsas ur sängen och vakna på golvet utan täcke. Fast varför skulle han vilja tillbringa natten brevid mig under de förutsättningarna å andra sidan…
Fast jag skulle hellre bryta en nagel än att erkänna att jag har sådana problem med magen iofs... Får väl hålla mig vaken tills han somnat istället och hoppas att han inget märker.
Tur han har rakad skalle, han slipper ju iaf rallybilsfrillan i morgon bitti.

No comments: