Sunday, September 9, 2007

I am alive

Tack och lov så överlevde jag den här gången oxå! Nu har jag en grymt svullen mage stor som halva Lysekil, får hålla mig inomhus så jag inte slår ihjäl folk med den ju.
Endon har spritt sig i hela magen, jävla skit.
Blev snitt den här gången oxå så nu har jag ett färskt 20cm ärr på magen. Stiligt värre..Och jävligt ont.
Men jag ska inte gnälla, känner mig ganska pigg och ok, tydligen gjorde ryggmärgsbedövningen susen för återhämtningen. Gött det!
Nu har jag pimplat rödvin, käkat kräftor o hasat mig runt lite, men mest suttit still och låtit kcal intaget gå sin gilla gång. Byggt på röven med andra ord.
Skönt iaf att komma iväg på något som har med umgänge och människor i levande form att göra. Har hållit på att bli galen av uttråkan i min ensamhet hemma soffan..

2 comments:

Mirijam said...

Skönt att det gick bra! Vi hade kräftskiva på klubben igår, det var roligt som fasen även om jag inte äter kräftor!
När kommer du ner så man får träffa dig och kolla in dina tuffa ärr?
Puss

Sandra said...

Skönt att allt verkade gå bra och rödvin o kräftor är bra plåster på såren.... Kram