Friday, September 14, 2007

Full fart mot helgen

Igår kväll var jag och K på bio och såg Bourne Ultimatum. Helt ok, förutom att jag verkligen hatar sättet den filmats på. Som Jamie Olivers matlagningsprogram. Full zoom in, zoom ut, zoom in, filma nära, kameran hoppar och skakar som om den som håller i den just ruschat ett par mil eller så.. Man blir ju helt åksjuk!! Fy fan vad tröttsamt!

Vi promenerade till och från bion och det var en dum idé. Mitt op-sår fixade inte det tyvärr utan började blöda direkt, det som hållit sig så bra under dagen.. Skit också. I helgen ska jag ta det lugnt även om huden korvar sig av uttråkan.
Vi får förresten se ifall jag överhuvudtaget kommer hem härifrån jobbet under helgen, herregud vad jag har att jobba igen efter att ha vart borta ett tag nu.

No comments: