Wednesday, October 3, 2007

Glad överraskning

Igår rotade jag runt lite i mina gömmor hemma och, Heureka! Minsann om jag inte hittade min vrålsnygga Chloé väska som jag köpte i New York förra hösten. Lajdidajdidaaaaj!
Ungefär så här ser den ut.. fast min är ju såklart förra årets modell så den är lite annorlunda, och jag gillar nog banne mig min bättre, vilken tur!


Även om den från början var ett felköp men det är en annan historia som jag bara blir irriterad när jag tänker på så det gör jag inte...
Jag lade av ett rejält glädjetjut och genast rensade jag ur min andra älskling, den röda Balenciaga väskan jag haft ett tag nu, den får nu varsamt läggas i vinterdvala, och flyttade över all bråte i den nya.. Herrejävlar vad grejjer jag släpar runt på. Allt livsnödvändigt förstås, för det är ju ett måste att kunna lägga en ok make när och var som helst. För att inte tala om att spraya håret, smörja händerna, äta fluortabletter, sy i en knapp eller fixa en ev reva i kläderna, ha en hel hög med kuponger som jag aldrig kommer att utnyttja, en extra (gammal och halvtrasig)mobiltelefon eftersom min är ett jävla måndagsexemplar, våtservetter, plånbok så klart, tamponger, solbrillor, hårborste och värktabletter bla..
Inte undra på att jag har slagsida och värk i nacken.

No comments: