Monday, October 22, 2007

Snaggad godisfrossare

I fredags efter jobbet åkte jag till frissan för att pigga upp mig med en ny frilla. Jag blev faktiskt ganska nöjd. Nu är jag snaggad bak, men har kvar den långa flikiga luggen. Snyggt.
När jag var färdigpiffad gasade jag iväg mot Växjö för att hälsa på kompisar. Jag har vart där hur många gånger som helst men plötsligt hittade jag inte dit utan tog en lite rundtur i smålandsskogarna på sisådär 10 extra mil. Som om de 40 det är från början inte skulle vara långt nog.
När jag väl kom fram 5 timmar senare var jag sjukt stel o så kissnödig att jag knappt kunde röra mig.
Jag o kompisarna satt upp o snackade till långt in på natten. Framförallt om mitt sjuka liv... Kompisarna drack vin och jag smuttade på Irish cream kaffe som jag haft med mig. Mmmmm.
På lördagen var vi ute o promenerade i det vackra vädret större delen av dagen och på kvällen var det frosseri i lördagsgodis. Shit, jag kan verkligen äta hur mycket godis som helst!!
Jag gav mig av hemåt tidigt för att hinna gå på husvisning på söndagen. Huset var himla mysigt och jag är jätteintresserad. Här ska budas! Men det blir väl för dyrt det oxå som de 4 andra husen jag kollat på.

Än så länge verkar ägget klamra sig kvar! Ihhhhhhhh plötsligt blev jag sjukt nervös!!

3 comments:

Sandra said...

Vad kul med ny frilla:) Får vi se en bild på snyggingen? Hoppas du får lite tur med budgivningen och att det börjar kännas lite lättare i hjärtat på dig!
Kram

Mirijam said...

Jag vill också se frisyren!
Di kanske kan stå på huvudet i ett par veckor tills ägget sitter där det ska?

När kör du vilse till malmö?

Linda said...

Jag ska se om jag kan få till en bild på frillan, som dessutom är snygg nog att lägga ut ;-)
Sandra: Jag lade bud på huset igår, jag var den enda hittills..ihhh. Tack, det ska nog lätta i hjärtat snart.
HELENA: Jag lyckades ju trycka "reject" på din kommentar... förlåt.. men tusen tack för kramar och positiv energi!!
Mirijam: ja jag får väl hänga mig upp o ner i en krok någonstans..
vem vet, jag kanske dyker upp i malmö någon dag, på väg till stockholm eller något ;-)