Wednesday, October 24, 2007

1500 spänn på Maxi

Åkte in på mataffären igår efter jobbet. Stod där och glodde i hyllorna och försökte komma på vad fan jag ska bjuda på för mat på fredag när jag får kompisar på besök. För säkerhets skull handlade jag tillräckligt med mat för att räcka i flera månader och de flesta rätter jag kan laga. Jag borde kanske kommit på vad jag ska bjuda på innan jag handlade och skrivit en inköpslista.
Trots det får jag åka tillbaka i morgon för att handla mer, har bara ingredienser till tre av det fem efterrättsalternativen jag har…
När jag håller på o rensar hyllorna hör jag en liten barnröst som tjuter till och när jag vänder mig om ser jag K´s lille son komma rusande emot mig med armarna utsträckta. Åhhhhh herregud, jag gick ju ner på knä och började ju nästan gråta.. Värsta filmscenen i mataffären ju. Trist att tänka på att jag bara kommer träffa honom så där slumpmässigt från och med nu.
Han var där med mamman och vi snackade lite o hon gav mig lite förslag på maträtter. Ännu mer att handla alltså..
Kom hem sent och stod en stund i valet oc kvalet om jag skule dra till gymmet. Men jag var för hungrig så jag lagade lite käk och hamnade i soffan istället. Latmask… Fast jag putsade iofs ett par fönster, rensade i ett skåp och babblade i telefon också.

På er begäran då ladies: det var inte det lättaste att få till ett foto på frillan där jag inte såg ut som Yodas syrra, men här kommer ett alster. Jag har ju ungefär lika mycket hår som en treåring och vanligtvis ser jag flintskallig ut på kort, men plötsligt ser snagget inte alls snaggat ut… Knepigt.. Man skymtar iaf luggen bakom snoken som tar upp en massa plats. Det är ungefär samma frilla som jag haft ett halvår nu fast kortare i nacken. Vad vågad jag känner mig plötsligt...
Oh well.

6 comments:

Helena said...

Snygging!!
Riktigt najs ser det ut! =)

Håller tummarna för att budgivningen ska gå vägen för dig!

Mirijam said...

Wooohooo! Snygging där!

Sandra said...

Grymt snyggt tjejen:) Spännande med husbudning va, hoppas det blir ditt och snart har vi kanske våra egna hus... Kram

Linda said...

Asch... bli ju helt generad ju ;-)

Jadu Sandra, då får vi ha rejäla inflyttningspartaj!

Ramona said...

Mycket snygggt! Skulle osså vilja vara så modig, jag har varit sugen på den typen av frissa jättelänge, men är en riktigt fegis...klipper mig dock fr väldigt långt till kort isf....

Hoppas allt e fint med dig!!??

Det verkar som det händer en massa spännande i ditt liv nu :-) Stort lycka till bruden!!

Kramar från Ramona

Ramona said...

Ser riktigt snyggt ut!!!

Hoppas allt e fint med dig!!??

Det verkar som det händer en massa spännande i ditt liv just nu :-)
Stort lycka till bruden!!

Kramar från Ramona