Tuesday, December 11, 2007

Nya skor

Var in på köpcentrat för att handla mat. Kikade in på skoaffären när jag ändå gick förbi lixom. Jorå, det blev ett par skor och ett par stövlar. Båda väldans fotriktiga med höga klackar.
Jag som skulle ha vinterkängor som jag kan ha ute ifall det kommer lite snö och blir ett par minusgrader. Som det är nu får jag sladda runt i mina ofodrade högklackade stövlar och frysa tårna av mig.
Aja,jag får göra ett nytt försök alltså. Vet inte vilket i ordningen det blir. Men det slutar alltid med att jag klämmer på de där andra...

2 comments:

Mirijam said...

Alltså, sedan jag flyttade hemifrån och fick bestämma själv så har jag haft sneakers året runt. Funkar finfint och det gör säkert dina med!

Linda said...

Ja, jag har stapplat fram på mina klackar de flesta vintrar, så jävla bra att det sällan är snö här ;-) Men jag har beställt resa för att åka lite skidor norröver. Och då hoppas jag förstås på både snö o kyla.. After ski i tunna skinnstövlar m 8cm klack... nja jag vet inte...
Kanske får kolla efter ett par schyssta sneakers ist för vinterstövlar :-)