Friday, March 28, 2008

Besök hos BM o promenad i solen

Igår var det dags för ett nytt besök hos BM.
Mitt blodtryck var jättebra, blodvärdet perfekt, jag har gått upp 8 kilo sedan inskrivning (10 kg sedan återföring, gravidstart) vilket är helt normalt och lagom enligt BM.
Sprallans puls låg på 152 slag / minut och jag blir mer o mer övertygad om att det är en liten tjej jag bär runt på.
SF måttet har ökat med 3 cm sedan sist o jag ligger alltså stadigt precis under övre delen av kurvan.
BIG mama var det ja...
Tog en extra sväng i solen innan jag gick hem o käkade. Jag hann precis svälja sista tuggan innan kompisen ringde o frågade om jag ville gå med på en promenad i det vackra vädret. Klart att jag ville. Vi var ute o vandrade i en timma o det var helt underbart, trots att jag flåsade som en lungsjuk, tung som man är.

No comments: