Tuesday, March 4, 2008

Nytt besök hos BM

Igår var jag hos BM igen.
Det är lika underbart varje gång att lyssna på sprallans hjärtljud.
Kloppetikloppetikloppeti.... 148 slag / min bankade hjärtat på i.
Enligt BM har jag en "lättretad livmoder". Det betyder att den drar ihop o spänner sig lätt vid beröring. Får vara lite försiktig med att knöka på sprallan för ofta så den inte drar ihop sig så för mycket.
Jag frågade om mina pirringar i benen och det är inte ovanligt att ischiasnerven kommer i kläm när man är gravid, så det kan vara den, eller någon annan nerv för den delen. Inte mycket att göra åt men det skadar ju inte att träna o stretcha.

Big mama är just en big mama. Jag låg precis under den övre delen på kurvan med mitt S/F mått på 25cm.

1 comment:

Mirijam said...

Kloppetikloppetiklopp?

Är det en liten ponny du har i magen tro?