Friday, March 14, 2008

Rätt person på rätt plats!

Igår var det dags att ringa Glocalnet för att få dem att sluta blocka min bredbandsledning.
Jag förberedde mig på en övertalningskampanj att jag skulle välja bredband från dem osv, men hör o häpna så fick jag tala med den trevligaste kvinnan jag någonsin träffat på i någon kundservice!
När jag berättade om mitt dilemma sa hon:
"Inga problem det fixar vi!"
Eftersom jag var kund hos Spray innan de gick ihop med Glocalnet fanns inte mina uppgifter hos dem och hon blev tvungen att ringa till de som ägde själv linjerna för att be dem häva blockeringen.
"Men det ska du inte behöva vänta på, jag ringer dig tillbaka"
Efter en kvart ringer hon och säger att det är fixat, men att det tyvärr tar en vecka innan blockeringen är hävd.
"Jaja inget att göra åt, tack snälla för hjälpen" sa jag o vi lade på.
Vid 18 tiden på em ringer min mobil, det är Harriet från Glocalnet!
"Du, jag talade med dem igen och de fixade att häva blockeringen för dig på en gång! Så nu är det bara för dig att gå vidare i din nya bredbandsbeställning! Lycka till"
Herrejävlar! Jag höll på att köra av vägen så förvånad blev jag!! Vilken kvinna! Vad gulligt!!
Så, Tack snälla Harriet på Glocalnet!! You made my day!!

No comments: