Monday, July 5, 2010

Underbara lördag

Min skatt sov i sin säng ända fram till halv 6!
Flyttades till mammans säng, fick en flaska mjölk, vände sig om och snarkade vidare till 8,22
8,22
Oh happy day!!!
Jag trodde fanimej jag såg i syne, men nejdå.
Det var alldeles sant.
Vi petade i oss frukost, hoppade i svala kläder, packade väskor och kylbag, hämtade upp mormor, mormor May och satte av mot beachen!
Vi hade en riktigt härlig förmiddag där och mamman fick bara ge upp sina försöka att smyga runt i heldräkt för att skyla flubbet..
Det var förjävla varmt.
Bara att bita i det flottiga äpplet och spatsera runt i bikini.
Vi gav oss av hemåt när det var dags för tarzan att sova middag.
På eftermiddagen gav vi oss av igen, nyduschade och fiffade inför grillkväll hos kompisarna.
Åhh vad roligt vi hade!
Vilka underbara vänner jag har!
Och Dante har en härlig 'brorsa' i kompisen Elliot.
Jag och skatten knatade hemåt i sommarkvällen, flera hekton tyngre och väldigt nöjda med en härlig dag!




No comments: