Friday, July 13, 2007

Fredag den 13:e

Halva den här otursdagen har passerat utan större missöden,peppar peppar ta i trä..
Nu stänger jag av datorn, skjuter in stolen, släcker lampan o lämnar kontoret i hela 2 veckor!!!
Fy faaan vad gött!! Kände för att bjuda arbetskamraterna på en liten fuldans dagen till ära, men här är ganska tomt så det känns lixom lite som ett party for one. Inte samma effekt riktigt. Istället åt jag rester från morgonens bullfika... Gah!!
Kanske det inte gör så mycket för istället för att skaffa en snajsig bränna i bikini finns risken att jag får tillbringa semestern i tvångströja på ett sanatorium om inte det här förbannade regnet slutar snart!!
O kallt är det, bara 12 grader i morse... det var väl själva faaaan!
Men nu glömde jag att jag faktiskt känner mig ganska positiv trots allt. Nu ska jag ju hem o välkomna helgens första laddning med gäster.
Rajrarirarirajrararajraj.....

1 comment:

Om mig och min mamma said...

ÅÅåå det var meningen att jag och Jonathan åxå skulle komma på besök...tyvärr. Lite för mycket bilkörning för lilleman och pengar för mamma :( men vi ses säkert snart :)

Kramar // u&j