Wednesday, July 25, 2007

Regn regn regn...

Ja det var väl ett jävla regnande hela tiden!
Nu sitter jag på jobbet, kan lika gärna göra det som att sitta hemma o hetsa upp mig över vädret. Idag är det förstås en gnutta sol ute, typiskt.
Till råga på allt elände har jag ingen uppkoppling till nätet hemma heller.. Grrr.
Semestern hittills har varit jättebra, om man bortser från vädret då. Har haft massa roligt besök av både gamla vänner o kärleken. Myyyycket party har det blivit o brallorna krymper för varje dag. Mystiskt! Klurar fortfarande på det där med att kroppen förbränner alkoholen men att dess kcal stannar kvar i kroppen ;-)
Men skam den som ger sig för en sådan sak, mer party blir det nu i dagarna tre, tjohej! Får nog ge mig ut på en shoppingtur så jag har något att pressa ner arslet i. Har redan satt lite sprätt på lönen med ett besök hos frissan. 800 pluringar fattigare o lite smågrinig gick jag halvt missnöjd därifrån..Dammit!

No comments: