Wednesday, August 22, 2007

Beslutsångest

Uddevalla eller Lysekil? Lysekil eller Uddevalla?
På fredag ska jag gå på husvisning i Uddevalla. Har pratat med banken o fått lånelöfte. Iihhh...
Nu får vi se om huset är okej först men den stora frågan är ju trots allt; vill jag bo i Uddevalla? Jag vet att jag vill ÄGA mitt hus, men vill jag göra det i Uddevalla?
Herregud jag som inte ens kan ta beslut när det gäller att välja färg på ett par skor eller en top jag gillar. Då blir det oftast flera färger av samma sak, men jag kan knappast köra den taktiken i det här fallet.

3 comments:

Mirijam said...

Köp ett hus i varje fär vet jag! Det blir ju toppen!

Linda said...

Ja det hade vart toppen hörrru! Eller iaf ett i varje stad. Drömma går ju!
Kram

Ullis said...

Måla framsidan o baksidan i olika färger;)