Friday, August 17, 2007

It´s friday, I´m in love...lalaladida

Fan vad gött med fredag!
Jag är ovanligt trött idag. Har sovit alldeles för lite under veckan. Jag sover otroligt dåligt när jag är hos K. Knepigt. Måste vara fel fengshui där eller något…
Sover med öronproppar och funderar starkt på att köpa mig en sådan där ögonmask att ha där. Jag kommer ju att vara helt påklädd på huvudet när jag ska sova… Burka nästa lixom.
Så ligger jag där o vrider o vänder mig och ser till att frusta helt högt o hoppas väl på att K ska vakna eller något.. Kommer på mig själv att snegla åt hans håll o känner mig nästan förbannad för att han sover som en gris när jag är vaken.

Igår var jag ute o käkade middag med några kompisar. Eftersom jag börjat mitt nya liv igen så valde jag förstås det nyttigaste på menyn. Inte. Fläskfilé, kantarellsås och pommes. Några glas vin och en öl slank också ner. Redig kärring man är..
Svimmade i säng vid 00 och det kändes som om jag bara precis nuddat vid kudden när klockan ringde vid 5,20 i morse.
Efter ett par liter kaffe så börjar ögonen tränga fram ur Yoda fejjan och nu är det bara att ladda om batterierna. I kväll blir det mera rajraj. Det är Tjörn runt seglingarna o det är ju en bra orsak att till att kalasa lite. Men eftersom vi ska dit ikväll så kommer vi inte få en glimt av seglingen utan bara baren o dansgolvet. Lika glad är jag för det!

No comments: