Monday, August 13, 2007

Långhelgen över..

Gääsp.. måndag igen. Fan vad helgerna går fort!!
Jag var hos K från torsdag till fredag. Lillen var också där o när det var dags för honom att sova säger han: ”Jag vill också sova med Linda”
Awwwww, saken är klar, jag är såld, han har lindat mig runt sitt finger!
Fick en impuls att krama honom sådär stenhårt så att ögonen nästan pluppar ur skallen. Men jag tror han hade ändrat inställning till mig då så jag nöjde mig med att krama så där lagom o bita ihop så hårt med käkarna att jag var rädd att tänderna skulle spricka.
Vaknade vid 4 av att lilleman ropade o K fick yra upp o hämta honom. Efter ett par timmars bökande av honom o en mer och mer irriterad K tog jag lillen o placerade honom o mig i soffan med en bok så att K fick sova den sista timman innan han skulle till jobbet. Själv hade jag lyxat mig och tagit fredagen ledigt.
När grabbarna gett sig av till jobb o dagis städade jag undan fukosten i köket o vips hade jag förvandlats till värsta 40-talist kärringen o skurat både kök o badrum.. Varför gör jag sådär? Skulle K få för sig att göra det hemma hos mig? Inte en chans! Det kommer inte att hända igen. Som tur var fick jag ett sms från K på em där han tackade så väldigt mkt..
När jag pimpat mig själv gav jag mig av mot köpcentrat, dags för lite shopping!
Gjorde ganska bra ifrån mig, blev ett par toppar, en kjol, lite nya krämer o hårgrejs.
Var helt slut när jag kom hem, kändes att jag vart vaken sedan 4…
På lördagen blev det en tur till stranden med kompisar. Tvingade mig att doppa fläsket i havet, det var faktiskt riktigt skönt! Här är kompisen o hennes lille son i vattenbrynet!
Under tiden som jag satt där o gottade mig fick jag ett sms från kompisen:
”Jag känner för att gå ut ikväll o typ dansa järnet. Är du på?
Svar:” U bet!! Tjohooooooooooooooo”
Efter stranden hann jag med att svänga förbi sötaste Catta o säga hej på henne o beundra hennes bebismage! Hon kommer att få världens sötaste lilla chokladpralin! Inte långt kvar nu! Spännande...
Blev förfest hemma hos mig innan vi gick ut på kvällen. Vi hade hur kul som helst o det blev en hel del dansande o min vana trogen beställde jag lite för många shottar i baren…
Igår var jag helt trasig. Ryggen gillade inte att jag dansat i höga klackar, magen bråkade o sötsuget var värre än på länge.
Dagens aktiviteter färdiga alltså: horisontalt läge och bakfyllefrossa!! Hittade en film hemma jag inte sett innan ”Stolthet & Fördom” Med Kiera Knightly. Vilken jävla dynga… Står inte ut med flamsiga, fnittriga kärringar.

No comments: