Monday, August 27, 2007

Helgen

Husvisningen gick finfint. Alltså, det var ju inte så svårt att knata runt där inne o inspektera allt, men huset var fint alltså. Jag har förstås redan inrett o tapetserat, byggt altan o renoverat badrum och kök.
Redan i fredags vid visningen hade det lagts en massa bud, men idag ska jag ta tag i det där med budgivning o sånt. Nu håller vi tummarna att det inte blir för dyrt för mig!!
Helgen har vart ganska så lugn i övrigt. Har umgåtts med K och han son. Vi har vart Emaus o klappat alla djuren o promenerat i skogen. Vi tog en långpromenad ner på stan o köpte glass. Vi tog en promenad ute vid havet med kaffetermos i ryggan. Pjuh.. Tur att jag packade 5 par skor iaf.
På söndagseftermiddagen kunde jag skala av mig sneakersen och ta på mig klackarna igen för då mötte vi upp min familj på en restaurang på stan o käkade en mycket smarrig lunch.

Idag ska jag till sjukan. Då tänker jag kräva att jag får operation ASAP!! Gillar verkligen inte att äta starka värktabletter varenda dag...

No comments: