Thursday, January 24, 2008

Det här ska jag försöka göra till en vana!!

Igår var jag i simhallen. Nu är jag traumatiserad…
Jag var tvungen att klämma ner mig i min gula bikini eftersom inget annat passar. Tack o lov är det ju boxerbrallor, men hur snyggt är ljusgult mot en vinterblek småfet kärringkropp full med celluliter?? Inte ett enda dugg kan jag säga!! Ryyyys…
Jag försökte att smyga utmed väggarna och hukande ta mig fram till kanten innan jag plumsade i bassängen.
När jag väl var i kändes det underbart och påtagligt hur fantastiskt otränad jag är! Men nu ska jag försöka att komma igång o träna lite igen.
När jag sedan klev ur vattnet såg jag till min fasa att bikinitoppen var så gott som genomskinlig! Med svängande röv spurtade jag ut i omklädningsrummet o slet av mig eländet. När jag väl var naken kändes det mycket bättre. Knepigt egentligen….
Det blev en dryg halvtimma i bastun och en massa skvaller med kompisarna innan jag var färdig. Så himla skönt!! Ska allt försöka komma iväg och simma minst en gång i veckan.
Nu ska jag bara ge mig på den omöjliga uppgiften att hitta en schysst bikini som passar min växande kropp!

3 comments:

Mirijam said...

Ja simning är verkligen nice! När kommer du till skåne och hälsar på så man får klappa på lilla krypet?

Ullis said...

Hör med Ulrika hon har stenkoll på vilka badkläder man ska ha för att känna sig som ett en bowligkägla, eller var det klot? Det var helt underbart då hon kom till insikten, jag får kramp i magen av skratt igen då jag minns tillbaka;)

Kram på dig!

Linda said...

Mirijam: Med "det lilla krypet" antar jag att du inte menar mig iaf ;-)) Ja jag får ta mig neröver snart, hade vart himla kul! Och definitivt kommer jag ju och visar upp mitt lilla kryp när h*n väl har kommit! Kram på dig!

Ullis: hahaha, ja gud vad man är sexig alltså!! Något vitt med röda ränder kanske passar då hahaaha... Kram!