Monday, January 14, 2008

Äntligen...

..har jag fått shoppat en hög med nya kläder! Jag har vart hos M hela helgen och släpat runt honom på stan o provat kläder. Han shoppade minst lika mycket som jag så det var riktigt lyckat!
Annars har vi mest ätit miljontals kalorier o tagit det lugnt. Vi hade planer på att gå på bio, gå ut o äta, gå på after work, promenera i skatås o jag vet inte allt. Men den här gamla, gravida kärringen har inte samma uthållighet som förut och en videokväll i soffan kändes alldeles lagom efter en heldag på stan.
Magen har vart helt galen i helgen, vid två tillfällen var den jättestor, hur sjukt som helst, den liksom bara växte fram o det blev en bula som var stor som en halv fotboll ungefär!! Shit vad vilt!! Hjälp vad det händer grejjer nu alltså :-))
På torsdag ska jag på ultraljud! Sååå spännande! Jag ska försöka pressa dem att berätta vad det är för kön på bebisen. Vi får väl se hur det går...

2 comments:

Sandra said...

Tänk om man haft så fin mage utan o vara gravid, hi hi... Kan du inte skicka lite kärlekstur till mig, jag träffar ju tyvärr bara de elaka:( Igår var jag o tittade på hus o jag ska lägga bud på det, detta är det bästa o mysigaste huset hit in tills, hoppas jag äntligen får ett huset:) Kram på dig o lilla Bebben!

Linda said...

Hej tjejen!! Är du hemma igen!! Kul! Håller tummarna för att det ska gå ilås med detta huset nu då!!
Jag har verkligen inga dejting tips, som jag skrev till Ullet så dyker de bara upp när jag minst anar och har verkligen bestämt mig för att vara singel.. Knepigt det där.. Jag har absolut oxå träffat på en o annan groda det är då säkert, men det gäller väl att våga chansa igen o hoppas på att det är prinsen man hittat den här gången:-)
Kram på dig!