Tuesday, January 15, 2008

Det rycker i magen

Ja, då har jag känt av bebisens rörelser i magen! Iiiihhhh helt sjukt häftigt. Faktiskt kände jag av lite för några veckor sedan för första gången men då fattade jag inte vad det var. Det är ju ovanligt att man känner något så tidigt. Men nu har jag känt det flera gånger och det kan bara inte vara något annat!!
Jag har hört det beskrivas som en liten fisksnärt, som om man hade fjärilar i magen, ett litet kurrande bla. Min beskrivning blir att det känns som en liten ryckning. Ni vet som en sådan där liten muskelryckning man kan få i ögonlocket eller så, fast inuti magen då...
Ja, helt galet coolt är det iaf!! Min lilla bebis..
I övermorgon ska jag få titta på den igen. Ihhh..

2 comments:

Ullis said...

Jag bara ler! Blir så glad för dig, för att bebben ger sig till känna o för att två toppen människor verkar funnit varandra! Njut o må bara bra! Stora Kramen

Charlies mamma said...

ÅÅ vad skoj Linda, äntligen går livet din väg! Jag e lycklig med dig!
Berätta nu då!! UL är ju såå underbart häftigt, eller hur?
Kraaaaamen från norr