Monday, January 28, 2008

Helgen är över

I fredags blev det lite shopping efter jobb och innan party. Det gick riktigt bra o kom allt därifrån med några kassar.
Så var det då dags att möta upp de andra o herja lite i Trollhättan. Satte citronvattnet i halsen när den gamla stalkern dök upp. Som tur var hade jag ju Micke att klänga på så han fattade o droppade av efter att ha sagt hej o så. Skönt det.
Vi höll ut nästan ända till stängning och jag dansade nykter, innan det var dags för lite nattamat och sängen.
Jag var som planerat först i frukostmatsalen på morgonen.
Efter en sväng på stan för ännu mer shopping åkte var och en hem till sitt.
Det var ju , hör och häpna, sol både på lördagen och söndagen så det fick bli några härliga långpromenader.
Så fick jag tid och lust att rensa i mina garderober o fixa med lite sånt. Får ju försöka göra plats åt lilla sprallan ju. Lika bra att vara ute i god tid.

No comments: