Friday, January 25, 2008

Freeedag!

Tänk att man kan bli på extra gott humör bara för att det är just fredag!
I em bär det av till Trollhättan för att hälsa på en kompis, gå ut o käka med Micke, AC o hennes man, sedan möta upp ett större gäng folk o kolla på en kompis som ska uppträda med sitt band på en nattklubb. Ska bli himla trevligt. Kompisen äger att hotell där vi får bo o känna oss härligt lyxiga. Alla ska supa, vara bakis och jävliga medans jag kommer kliva upp klockan 8 o käka frukost tills de de andra masat sig ner. Jag kan äta frukost i flera timmar. Oavbrutet. Det är en talang jag har.

Imorse tog jag nya foton på den allt större magen. Nu är jag i vecka 19. Snart halvvägs...ofattbart!!
Så här ser den ut när jag står upp:





Och så här ser den ut när jag ligger på rygg:



Ja, jag vet ryggfotot är kass, men visst ser man att det är en stoooor kula nu!! Iiihhh, I löv it!! Kulan alltså, för där ligger ju min lilla peanut o sprallar. Röven däremot kan sluta och växa nu tycker jag...
Eftersom jag ska ut o roa mig bland folk i kväll så vill man ju fiffa till sig lite med kläder man kanske inte har till jobbet direkt. Det är som upplagt för utbrott att prova kläder nuförtiden.. Och en del asflabb oxå för den delen.
Det får bli en shoppingtur idag alltså.. Himla otur..

2 comments:

Sandra said...

Ja, nu börjar man se den lilla kulan, sweet:) Trevlig helg gumman!

Mirijam said...

Tja, det ser ju ut som min mage ungefär :)