Thursday, February 21, 2008

Jag hann inte...

Jag som planerat att göra så himla mycket igår. Jag fick inte ens gjort hälften.
Kanske hade det att göra med att jag stannade på Babyproffsen på hemvägen. Som tur var höll de på att flytta så utbudet var inte så stort. Mycket utav det som fanns där var på rea dock...
Jag fick öga på min nyiköpta vagn o trots att jag försökte tvinga mig själv att INTE gå o kolla vad den kostade där så kunde jag ju bara inte missa den gigantiska röda lappen som hängde på sufletten.
REA! Nu: 2995:-
Satans skit oxå!!
MEN, tack o lov gällde det bara den beige o den färgen gillade jag inte ändå, pjuh! Ingen skada skedd alltså.
Jag fick med mig ett par ljuvliga vita sommarbrallor till sprallan iaf. Det passar ju vilken kön det är blir. Sedan fick jag tvinga mig därifrån innan jag packade på mig en massa nappflaskor, nappar, babysitter, mobiler med musik, parasoll, vintermössor, vantar, amningsbh, gördel, tallrik, sked o gaffel set och jag vet då inte allt... Livsfarligt!

Alltså fick både slingorna, manikyren och pedikyren bortprioriteras. Ja, och självklart träningen då....
Så var det dags att packa helgväskan ännu en gång. Måste säga att jag är förbannat trött på att packa den väskan nu. Har inte var hemma en enda helg på skitlänge!! Hinner fan inte packa upp o tvätta innan det ska packas igen.
Jag gjorde några fåfänga försök att hitta lite nya kombinationer av leggings o tunika/lång tröja o dyl. när jag rotade runt i garderoben.
Jorå, jag sjöng svordomsvisan igår oxå.
Fast jag garvade oxå... herregud vad biffig jag blir.
Blev kallad "big mama" igår dessutom... Mmmm se till att skoja om sånt när jag är på gott humör, nästa gång kanske jag delar ut en propp ;-)

Ikväll ska jag och Micke till Scandinavium och kolla på när Frölunda spöar Timrå! Ska bli kul!

1 comment:

Mirijam said...

Men jag blev så inspirerad att jag nu är skrubbad, rakad och har fina tånaglar och inpackat hår. Så du kan ju se det som att du fick gjort något iaf, även om det inte var på dig själv?