Monday, February 18, 2008

Sälen

I torsdags åkte jag och Micke tillsammans med min familj till Sälen.

Det känns i kroppen att man inte bara suttit still o mölat godis som vart standard de senaste månaderna nu. Så härligt!! Fast jag har definitivt mölat en massa godis och onyttigheter som vanligt. Usch...

Eftersom jag blev avrådd ifrån att åka utför i backarna så tog jag o Micke en sväng i längdspåret. Det var fantastiskt väder, solsken och stilla och det var hur härligt som helst!



Som vanligt när jag tar foto så blir det sådär.... Micke är den där lilla pricken näst längst bort i bild.

På lördagen ville vi ha lite mer action och hyrde scooter. Vi vrålade fram över fjället i en jädra fart, körde slalom i skogen och jävlar vad det var kul!!

På söndagen var det dags för hemresa igen o då kan man hålla sig för skratt, shit vad det känns drygt och den gamla tunga kroppen går knappt att räta ut när man ska kravla sig ur bilen efter alla timmar.

No comments: