Sunday, June 22, 2008

Cruising på stan

Igår var det raggarcruising här i Lysekil, som alla år på midsommardagen.
Jag och Dante gick på promenad tillsammans med kompisar o kollade på alla människor och raggarbilar. Det var allt ifrån skabbiga gamla åk till blankpolerade jättefina bilar. Fullt med folk överallt och jag träffade så klart en massa känningar som kikade på Dante där han låg o sov i vagnen. Han sov gott trots att oväsen o bröl runtikring.
Det kändes verkligen jättekonstigt att gå runt med en vagn med MIN bebis i. Det kändes som om jag snott honom o att det snart skulle komma någon o knacka mig på axeln o säga "hörrududu din barnatjuv, va fan gör ru".
Det blev en kortare promenad i lugn takt innan vi fikade lite o sedan gick jag hem igen. Mitt ärr känner inte för några större strapatser ännu.

No comments: