Sunday, June 29, 2008

Besök, promenad i solen och spyor

Igår var Micke och hälsade på oss.
Vi käkade thai, fikade och tog en promenad, allt ute i det härliga vädret vi hade här igår.
När vi chillat lite hemma i soffan bakade vi rabarberpaj o fikade igen.
(På måndag är det dags att ta tag i mitt ätande... på måndag...)
Jag var astrött som vanligt o höll på att somna i soffan vid 20 tiden.. Kul sällskap.
Kolla Dantes pyttelilla mohawk :-))

Efter Dante fått mat vid 22 tiden spydde han som bara den! Kaskad spyor! Satan vad rädd jag blev. Han spydde ju upp så gott som allt han just ätit... Jag kunde föstås inte sova en blund efter det, jag bara stirrade på honom och hade handen på hans bröst för att känna så han andades. Mina nerver...

Samma sak hände vi matningen vid 3 tiden, och även i morse...

Vad är nu detta?? Gah... sådant här orkar jag inte med.

Jag ska försöka vila lite under dagen idag, om jag vågar släppa honom med blicken. Jag är helt slut..

No comments: