Tuesday, June 24, 2008

Dante driver med mig

Imorse började dagen som vanligt, med amning och byte av bajsblöja. När Dante låg på skötbordet utan blöja passade han på att kissa ner både sig, mig och underlägget.
Byte av allt, tvätt av barn, ny blöja på.
Han ville ha mer mat och de fick han förstås.
Efter en liten stund brakade det till i blöjan. Mera bajs.
Upp på skötbordet, naken bebis kissar ner oss båda...
Byte av allt igen.
Dante hade visst inte ätit färdigt ännu så det var bara att sätta sig och amma igen.
Brak i blöjan...
Allvarligt!?!
Nytt byte av bajsblöja och för tredje gången kissar det lilla spöket när han fått av sig blöjan.
Har en känsla av att tvättmaskinen kommer att gå glödhet framöver.
Nu ska jag amma.

4 comments:

Siv said...

Hahaha!!! Tack för underhållningen! Gjorde dagen på jobbet mycket roligare... :)

Håll oss uppdaterade! :)

Sandra said...

Ha ha, vilken buse han är;)

Charlies mamma said...

ja jag känner igen det där.....kommer du ihåg att du läste preciiiis ett sånt här inlägg hos mig i vintras....;)de kan bajsa precis huuuuur mkt som helst - helt sjukt!
Han e sååå söt Dante!
KRAMIS

Anonymous said...

ÅÅÅÅhhhh.... Grattis grattis!! Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig ;o)

Tänk att det blev en liten Dante, jag som var helt säker på att det var en liten tjej som härjade runt därinne ;o)

Sköt om er nu!!

Stor kram