Tuesday, November 8, 2011

Plötsligt vill han bestämma även sånt här själv..

Igår kväll när vi satt och åt kvällsmat kom det plötsligt:
'Mamma, jag vill klippa mig som Lucas'
'Vill du klippa bort dina lockar??' svarade jag lite ansträngt
'Ja, det vill jag, jag vill klippa bort mina lockar'
Jaha, det var bara att ta fram trimmern och göra som jag blev ombedd.
Hjälp vilken stor kille det kom fram under lockarna.
Men visst var de bedårande de där lockarna...
De har växt längre än det är på bilden så han hade en redig hockeyfrilla..
Kanske var dags att klippa ändå.




Nu är de borta. Tillfälligt åtminstone.



3 comments:

Sandra said...

Ja man vänjer sej aldrig med att barna blir större..lillebrorsans lockar e kvar en stund till iaf- I hope :)..men storebror är snygg ändå!! <3<3<3

Sandra said...

Ja man vänjer sej aldrig med att barna blir större..lillebrorsans lockar e kvar en stund till iaf- I hope :)..men storebror är snygg ändå!! <3<3<3

Linda said...

ja galet vad fort det går! Behåll brorsans så länge det går, jag tycker det är urgulligt! Men visst, storebror är allt en sötnos oavsett ;)