Tuesday, July 15, 2008

En samarin please

Jag kan lätt få dille på olika saker, speciellt sådant man äter.
Apelsinjuice tex. Så dricker jag ett par liter om dagen ett tag och sedan är jag över den cravingen, så vidare till nästa.
Förra veckan var det nektariner. Jag åt åtminstone fyra, fem stycken om dagen ända tills i förrgår, då jag fick så in i helsicke ont i magen så jag trodde jag skulle storkna.
Då slog det mig.... kanske min lille stålman har haft ont i magen pga sin obetänksamma (blonda) mamma!!!
Gah, den ångest jag fick...
Jag har nu inte ätit nektarin på ett par dagar och min solstråle är tillbaka!!
Livet har vänt åter! Jag är såååå lycklig!
Fy fan vad jag känner mig hemsk som orsakat honom detta onda... Och som vart "arg" på honom för att han bara skrikit o skrikit.. usch, kan inte tänka på det utan att bli ledsen..
Men nu har jag lärt mig det iaf,
ett kilo nektarin om dagen gör ont i magen.

1 comment:

Mirijam said...

men åh! kund dom inte sagt det på bvc att för mycket av någonting kan göra så? Dumma bvc.

Skönt att dantefjanten mår bra, då kan ni ju köra hit och hälsa på ju! En liten smidig tripp sådär :)

Kram