Wednesday, July 2, 2008

Spyor o skit

Jodå, Dante somnade till slut.
Men han spyr fortfarande jättemycket. Han vaknade ofta inatt eftersom han ju spyr upp mycket så sover han inte lika länge. Han blev hunrig fortare så klart. Jag bytte pyjamas på honom flrea gånger pga att han var nerspydd, jag var yr av trötthet när jag skulle amma vid 5 tiden. Jag pallade upp oss med kuddar o grejjer som vanligt och när Dante lade en redig brakare tänkte jag att, "nä, den byter jag när du ätit klart".
Det var ju dumt, för den brakaren gick igenom både blöja och pyjamas och ner på kudden.
Tack o lov att jag har egen tvättmaskin.

2 comments:

Sandra said...

Ha ha, det låter som om du verkligen har fullt upp om dagarna:) Tänk att du verkligen jobbar lite oxå, värsta tuffingen. När flyttar du in i ditt hus?

Kram på er båda!

Linda said...

Ja, det kan jag lova dig, man är verkligen inte sysslolös, varken dag eller natt :-)
Ja, jag jobbar ju lite oxå... än så länge går det bra.
Jag får nycklarna till huset 1/8, men jag har kvar min lägenhet till 1/9. Så kan man ta det lite lugnt med flytten, skönt!
Kram tillbaka!