Monday, July 21, 2008

Keeping busy

Då var det måndag igen och en mycket trevlig vecka är slut och en ny börjar. Igår var jag sviintrött pga att det blev sent på festen och att Dante, som sovit vackert under hela kalaset, vaknade när vi kom hem o jag ville sova. Så det blev inte mycket sömn den natten.
Tanken var att bara softa hela dagen igår, men så blev det inte.
Mamma o pappa kom o hälsade på och tog en fika, trevligt.
När jag diskat upp efter det satte jag igång med maten. Jag hade bjudit över en kompis att äta middag med mig. Vi käkade lax, färskpotatis och sallad, efter det kaffe, biscotti och kaffechokladkulor, såå himla gott!!
Efter vi proppat oss fulla var det dags att bränna några kcal med en promenad på stan. Det var en hel del folk ute eftersom Winnerbäck spelade i stan. Vi var förbi och lyssnade lite, men han är inte min favorit direkt så vi stannade bara en liten stund.
Jag har sovit jättedåligt igen i natt....
Sitter här och funderar på om jag ska åka o jobba idag eller i morgon, och jag är så jävla trött idag så jag tror jag väntar tills i morgon.. Jag får se..

2 comments:

Sandra said...

Han är verkligen så lite n o söt:) Ta o vila o jobba imorgon istället! Kram

Mirijam said...

Jag vill se mer bilder på Dantefjanten!