Monday, July 7, 2008

Latmask

Gårdagens middag på brygghuset var jättelyckad!
Jag åt Hälleflundra med pepparot och nypotatis medans Dante sov gott. Han vaknade lagom till efterrätten, som var jättegod mintchokladglass och han fick en flaska tillägg som han sedan spydde ner hela armen på min kofta och sidan på klänningen med. Oxå mums...

Idag vaknade Dante som vanligt vid 5 snåret, men jag kan inte komma ihåg att jag matat inatt efter sista vid halv 1, så antingen har jag matat i nattmössan eller så har vi sovit :-)
Jag har varit fruktansvärt lat idag. Trött...
En rask promenad på förmiddagen, men sedan har vi bara hängt här hemma. Jag borde ha röjt i trädgården men... jag har fan ingen ork.
Dante har ont i magen stackarn, inte konstigt han gråter och bara vill bäras.
Hjärtat brister ju när man ser det lilla lilla ansiktet helt rött av gråt, stora tårar som rinner och den lilla kroppen som kryper ihop o har ont och man verkligen inte kan göra något mer än att just bära, vyssja o försöka trösta...
Stackars liten....

3 comments:

Anonymous said...

Hej lilla gummsan och givetvis lilla Dante...

Inte roligt att han har ont i magen har du prövat minifomdroppar innan maten??? det kan hjälpa...

Kramizar på er...

Linda said...

hej darling.
näe, det har jag inte provat! Kan man börja med det redan nu när han är så liten? I så fall ska jag absolut testa det, tack för tipset
Kramen

Anonymous said...

Visst kan du börja med det nu nada problems.....

Saknar er och tänker på er varje dag...

massor av pussar Carina