Wednesday, December 28, 2011

Nu ryker de sista skumtomtarna

Mitt i de så kallade mellandagarna nu då ju..
Jag har haft två halvdagar på jobbet då jag slutade tidigare igår och började senare idag.
Anledningen till detta var att Jenny, Jocke o Vilda kom på besök.
Himla trevligt!
Blir så himla trött på mig själv att jag fan aldrig kommer ihåg att ta foto. Samma sak den här gången. Eller jo, jag kom på det vid ett tillfälle precis innan de skulle åka, så tog jag fjorton foto på två ungar som hoppar i sängen, så var det klart med det.
Strålande..
Idag skulle jag vart på filmklubbskväll men det blev inställt. Mamma var redan bokad som barnvakt så hon tyckte inte vi skulle ställa in.
Nu sitter jag alltså här hemma, helt allena utan ett endaste måste att behöva ta tag i.
Det var 1293 dagar sedan sist..

1 comment:

Sandra said...

hahah räknar du dem!!? NJUT gumman! KRAM